Позакласні заходи

Тема : «Харчові добавки»


Мета: Розширити знання учнів про харчові добавки, що використовуються в харчовій промисловості. Розвивати вміння розрізняти приховану небезпеку в деяких харчових продуктах, розглянути вплив харчових добавок на людський організм. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров′я.
Форма заходу: Інтернет конференція.
Хід заходи:
І. Організаційний момент
ІІ. Мотиваційний момент.
За останні десятиліття в наше життя лавиною увірвалися пластикові матеріали, синтетичний одяг, ціла низка штучних миючих, косметичних та лікувальних засобів.

 Ці зміни стосуються також продуктів харчування. Більшість з них містить цілу низку штучно синтезованих сполук - Е-добавок.

А з якою метою використовують харчові добавки в продуктах харчування?

Харчові добавки — простий та дешевий спосіб надати продукту привабливий вигляд і колір, посилити смак, а також продовжити тармін зберігання.

У харчовій промисловості застосовується велика група речовин, що об'єднується загальним терміном харчові добавки. Цей термін не має єдиного тлумачення. У більшості випадків під цим поняттям об'єднують групу речовин природного походження або одержаних штучним шляхом, використання яких необхідне для удосконалення технології, отримання продуктів спеціалізованого призначення (дієтичних, лікувальних та ін.), збереження необхідних або додання нових властивостей, підвищення стабільності і поліпшення органолептичних властивостей харчових продуктів. Зазвичай до харчових добавок не відносять сполуки, які підвищують харчову цінність продуктів харчування: вітаміни, мікроелементи, амінокислоти.

А чи допустиме взагалі використання харчових добавок?

Застосування харчових добавок допустиме тільки в тому випадку, якщо вони, навіть при тривалому використанні, не загрожують здоров'ю людини

ІІІ. План проведення заходу
  1. Представлення презентацій по темах «Загальна характеристика харчових добавок», «Вплив харчових добавок на людський організм»
  2. Обговорення даних питань
  3. Практична робота
Завдання:
    1. Дослідити склад продуктів на вміст харчових добавок
    2. Визначити до яких груп (за дією на харчовий продукт) відносяться  дані добавки.
    3. Який впив можуть мати дані добавки на людський організм.

        Творче завдання:
1.      Скласти антирекламу для продуктів які ви досліджували.
2.      Виберіть 4 найменш небезпечні харчові добавки, які можна було б використати в даних продуктах.
3.      Виберіть 4 найбільш небезпечні харчові добавки, які можна було б використати в даних продуктах


4. Представлення та обговорення практичних завдань.

5. Підведення підсумків.

Немає коментарів:

Дописати коментар