Про себе

Шевченко Оксана Юріївна



Стаж роботи: 14 років
Проблема, над якою працюю: ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ
Моїм професійним кредо є пошук відповідей на питання:
l                     - як підвищити якість навчання хімії?
l                      - як розвинути в учнів інтерес до предмета?
l                      - як розвинути їх творчі здібності?
l                      - як залучити дітей до активного компетентного спілкування?
l                      - як навчити їх бачити прекрасне в навколишньому світі, в оточуючих людях, у процесі навчання?
Короткий опис мого досвіду роботи:
     Метою моєї роботи як вчителя хімії та біології є формування всебічно розвиненої особистості учня.
 Згідно з дослідженнями сучасних вчених в даному напрямку можна виділити  такі компоненти:                                                                                                          
 - когнітивний  ;
 - діяльністно – творчий;
 - особистісний;
 -  аксіологічний ;
    Їх реалізація в моїй діяльності відбувається через переосмислення і доповнення змісту хімічної освіти; використання інноваційних технологій; максимальне врахування індивідуальних особливостей учнів та врахування їх творчих здібностей, залучення учнів до таких форм діяльності, в яких відбувається формування їх ідеалів, високих моральних якостей, естетичних цінностей та соціальних норм поведінки.
НАПРЯМКИ РОБОТИ
-- Переосмислення, доповнення змісту хімічної освіти, розкриття   гуманітарного потенціалу хімії.
--Врахування індивідуальних творчих здібностей учнів.
--Діагностика розвитку психічних процесів та творчих здібностей.
--Світоглядні знання
--Елементи історизму
--Елементи екології
--Політехнічні знання
--Естетичний компонент
--Рівневий підхід до навчання
--Застосування інноваційних технологій
--Інтеграція змісту, форм і методів навчання. 
 --Залучення учнів до видів діяльності, що сприяють формуванню в них високих моральних якостей та творчих здібностей.
-- Інтерактивні методи навчання.
--Проблемні семінари, нестандартні уроки.
При проведенні уроків класичного типу практикую цілу низку педагогічних прийомів, які дозволяють включати учнів до активної, творчої роботи, підвищити результативність навчання. Так, при активізації пізнавальної діяльності учнів або при проведенні узагальнення і повторення вивченого матеріалу застосовую „мозковий штурм”, під час практичної частини уроку доцільними є такі педагогічні прийоми: моделювання ситуацій на заданий алгоритм, побудова „гірлянди асоціацій”, відтворення „логічного ланцюжка” тощо. В кінці кожного уроку здійснюю рефлексію, з'ясовую рівень засвоєння матеріалу.
Мої напрацювання: розробки нестандартних  уроків (уроки – подорожі, уроки – дослідження, уроки – змагання та інші), розробки позакласних заходів з хімії та біології, підбір та розробки самостійних та підсумкових робіт з предметів.

Досягнення: переможці ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з хімії та біології

Немає коментарів:

Дописати коментар